Small Group Training

Woon je in de regio Utrecht of Leidsche Rijn? Wil je de deskundige begeleiding van een personal trainer en leefstijlcoach en wil je op gezette tijden fysiek uitgedaagd worden in klein groepsverband? Small Group Training is dan zeker iets voor jou.

Proefles  € 10,-

Daag jezelf uit

Wil jij wel graag de deskundige begeleiding van een personal trainer, maar ook graag met anderen trainen? Kun je net een beetje meer geven met enthousiaste deelnemers om je heen, maar spreken grote onpersoonlijke groepslessen jou niet aan? dan is onze Small Group Training de training voor jou.

Small group training bij Movelife

  • Persoonlijke begeleiding tijdens het sporten
  • Sporten in een vertrouwde niet bedreigende omgeving
  • Trainen in kleine groepen
  • Extra trainingsmomenten naast personal training
  • Maakt trainen gezellig, uitdagend en supereffectief
  • regelmatig gemeten wil worden
  • Oefeningen zijn in zwaarte en niveau aan jou aan te passen

Wil je deelnemen aan onze Small Group lessen of hier meer informatie? Vul dan het formulier in of bel direct met 030 7370932 en maak een verblijvende afspraak.

Locatie Leidsche Rijn en Utrecht-Oost

Movelife heeft een studio in Leidsche Rijn en in Utrecht-Oost. De studio’s zijn volledig voorzien van alle luxe en gemakken die bij small group training horen.

Onze aanpak

Onze lessen duren 50 minuten en de groepen zijn altijd klein zodat jij de aandacht krijgt die je nodig hebt. Samen trainen werkt motiverend, hierdoor kan je net dat stapje extra zetten en bereik je sneller je doel. Onze Small Group Trainingen zijn op ieders niveau uitdagend en je lichaam krijgt een full body workout. Lees meer over de aanpak van onze small group training.

30-DAGEN-CHALLENGE

  • 3 persoonlijke sessies
  • Onbeperkt small group personal training
  • Persoonlijk 30 dagen voedingsplan
  • Meet- en weegmomenten
  • Leefstijl opdrachten en achtergrondinformatie

Onze Small Group Trainingen

Strength & Conditioning

Je krijgt Tijdens deze les krijg je een full body workout. De focus ligt op het versterken van de grote spiergroepen en het verbeteren van het algeheel uithoudingsvermogen. We maken gebruik van functional trainingsmateriaal zoals kettlebells, stangen, ballen, battle ropes en dumbles.

Kracht
Snelheid
Conditie
Mobility
Niveau

Strength

Wil je krachtiger worden en meer spierdefinitie realiseren? Dan is onze Strength Small Group Training een leuke manier om jezelf uit te dagen. Omdat je in een klein groepje specifieke krachtoefeningen doet werkt dit extra motiverend. Je stelt samen met onze personal small group trainer je doelen vast en werkt daar in de lessen aan.

Kracht
Snelheid
Conditie
Mobility
Niveau

Morning Power

Wil jij je dag goed beginnen? Doe mee met onze Morning Power Workout. Ontwaak je lichaam met een uitgebalanceerde training waarbij je zenuwstelsel geprikkeld wordt. Een mooie combinatie van ademhalingsoefeningen, mobiliteitsoefeningen en krachtoefeningen zorgen ervoor dat je dag niet meer stuk kan.

Kracht
Snelheid
Conditie
Mobility
Niveau

Triple HIIT

Wil je maximaal effect uit je training halen. Dan kies je voor HIIT training. Triple HIIT is een High Intensity Interval Training van 50 minuten. Elke maand starten we met een nieuwe release zodat je elke maand een nieuwe uitdaging hebt. Triple HIIT is gebaseerd op het getal 3. We werken in drie stations. Hierbij maken we gebruik van spinning bikes, los materiaal zoals kettlebells en barbells en het eigen lichaamsgewicht.

Kracht
Snelheid
Conditie
Mobility
Niveau

Ervaringen van anderen

Kom in contact

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvende afspraak.

Small Group Training

Onze Small Group Trainingen duren 50 minuten. Je start altijd met een uitgebreide warming-up om het lichaam voor te bereiden op fysieke belasting. Wel zo fijn als je de hele dag gezeten hebt of druk bent geweest met werk of kinderen.

Tijdens de training maak je gebruik specifieke mobility workout en focus je op je core. Een sterke core helpt je om beter te bewegen. De small group training is opgebouwd uit verschillende circuits waarin allerlei oefeningen achter elkaar worden gedaan. Hierin worden kracht oefeningen afgewisseld met conditie oefeningen. 

De oefeningen zijn gebaseerd op de laatste ontwikkelingen in trainingsleer en zijn in zwaarte, op jouw niveau, aan te passen. We zorgen voor de nodige motivatie en stimulatie om alles uit je training te halen. We letten erop dat de oefeningen goed worden uitgevoerd en dat je op de juiste manier adem haalt.

Omdat we alleen met kleine groepen trainen kunnen we ook tijdens een Small Group Training iedereen de juist aandacht geven. Zo maakt het samen trainen in een kleine groep maakt het sporten uitdagend, gezellig en super effectief!