TRANSVORM

Transvorm is een afslankprogramma in small group verband.  Het is een afslank traject van twaalf weken gebaseerd op de synergie tussen training, voeding en coaching.

Fitter, slanker, sterker

TRANSVORM is ons afslankprogramma in groepsverband. In een groep van zes personen doorloop je in 12 weken het programma. Hierdoor vind je snel aansluiting bij elkaar wat heel motiverend werkt.
Lees de ervaringen van andere deelnemers.

Eindresultaat

Met je Transvorm groep werk je naar een eigen haalbaar einddoel toe, een fysieke verandering van je lichaamsvorm, spierspanning, lichaamshouding en vetpercentage. Daarnaast:

  • Maak je korte metten met de overtollige kilo's.
  • Je ontdekt wat geschikte en niet geschikte voedingsmiddelen zijn.
  • Leer je om te gaan met terugval momenten en we leren je ook tijdig bij te sturen.
  • Overwin je de nodige obstakels en krijg je meer zelfvertrouwen
  • Ben je een inspiratiebron voor jezelf en voor anderen!

Wil jij jouw overtollige kilo’s voorgoed kwijtraken en wil je starten met ons afslankprogramma TRANSVORM of meer informatie? Vul dan het formulier in of bel direct met 030 737 0932 en maak een vrijblijvende afspraak.

Locatie Leidsche Rijn en Utrecht-Oost

Movelife heeft een studio in Leidsche Rijn en in Utrecht-Oost waar je het afslankprogramma TRANSVORM kunt volgen. De studio’s zijn volledig voorzien van alle luxe en gemakken die bij persoonlijke begeleiding en small group training horen.

Transformatie Traject

Vooraf kijken we naar de mogelijkheden van je lichaam. Aanleg en bouw zijn bepalend voor de fysieke veranderingen en het haalbare resultaat. We verwachten van iedereen 100% inzet en dat je je strikt zult houden aan de leefstijl richtlijnen.  Bekijk de 3 fases van  TRANSVORM

We trainen 3 keer in de week met elkaar. Tijdens het traject krijg je inzicht in gezonde voeding, training, ontspanning en leefstijl. Daarnaast maken we je vaste eet- en gedragspatronen zichtbaar en vervolgens passen we deze waar nodig aan.

Natraject

Aan het eind van deze drie maanden evalueren we hoe je verder gaat. Vervolgens kunnen we je blijvend trainen en coachen op een gezonde leefstijl. Met je personal trainer bepaal je dan je nieuwe doelstellingen.

Afslankprogramma TRANSVORM

Zet de knop om en investeer in jezelf. Ga met je Transvorm groep aan de slag en krijg gedurende 12 weken:

  • Het exclusieve TransVorm E-book
  • 3 keer per week training met je TransVorm groep
  • Voedingsrichtlijnen en weekmenu's
  • Verschillende metingen om de voortgang te monitoren
  • Toegang tot je eigen online profiel

De kosten van TRANSVORM bedragen € 899,- 

Start nu

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvende afspraak.

De 3 fases van TRANSVORM

Fase 1 De basis

Een goed fundament bestaat uit voldoende belastbaarheid en een juiste calorie inname. Om dit te bereiken wordt een voedingsanalyse gemaakt op jouw voedingsdagboek. Deze houd je de eerste 4 weken van het programma nauwkeurig bij. De trainingen zijn gericht om je belastbaarheid op een goed niveau te krijgen, de aandacht ligt tijdens de trainingen op het aanleren van bewegingen/ oefeningen, conditie verbeteren, juist gebruik van ademhaling maar ook om je kennis te verbreden.

Fase 2 verbranden

Nu gaat het pas echt beginnen. Je bent klaar om het lichaam zwaarder te gaan belasten en uit te dagen om zich aan te passen aan verschillende training – en voedingsprikkels. Je krijgt van je personal trainer voedingsrichtlijnen en weekmenu’s met de juiste verhoudingen macronutriënten (eiwitten, vetten, koolhydraten). Het doel is om het lichaam een 2 weken de tijd te geven om zich aan te passen aan de prikkels om vervolgens weer van prikkel te veranderen. Hierdoor wordt de metabole flexibiliteit getraind en ga je meer verbranden.

Stap 3 Consolideren

De laatste weken staan in teken van duurzaamheid, hoe kun je voor jezelf de verwachte/behaalde resultaten op langere termijn vasthouden? Welke leefstijl heb je nodig om het resultaat vast te houden? Hoe ga je om met terugvalmomenten? Er wordt in deze fase gewerkt met intermittent fasting en daarnaast moet je deels je eigen ‘’nieuwe voeding’’ vormgeven. Tijdens de laatste training zal de eindmeting plaatsvinden​

Testimonials