Een gezond en sterk lichaam in 12 weken

  • 6 - 8 deelnemers per groep
  • 3 trainingen per week
  • Voedingsrichtlijnen en weekmenu's
  • Leefstijl coaching
  • Fitter, slanker en sterker de zomer in

Fitter, slanker, sterker

TransVorm is ons afslankprogramma in groepsverband. In een groep van zes tot acht personen doorloop je in 12 weken het al jaren bewezen programma. Door de duidelijke structuur en opbouw hebben veel deelnemers blijvend resultaat behaald. Als naslag werk ontvang je het TransVorm E-book
Lees de ervaringen van andere deelnemers.

Dit bereik je met TransVorm:

  • Je maakt korte metten met de overtollige kilo's.
  • Je leert op welke trainings- en voedingsprikkels je lichaam optimaal reageert voor gewichtsverlies.
  • Je ontdekt wat geschikte en niet geschikte voedingsmiddelen voor jou zijn.
  • Je leert jezelf en anderen te motiveren, om te gaan met terugval momenten en tijdig bij te sturen.
  • Je ervaart dat trainen gezellig, uitdagend en supereffectief is!

Start  met ons TransVorm programma en word slanker, fitter en sterker!  

Geïnteresseerd of wil je meer informatie? Vul dan het formulier in of bel direct met 030 737 0932 en maak een vrijblijvende afspraak. 

Locatie Leidsche Rijn en Utrecht-Oost

Movelife heeft een studio in Leidsche Rijn en in Utrecht-Oost waar je het afslankprogramma TransVorm kunt volgen. De studio’s zijn volledig voorzien van alle luxe en gemakken die bij persoonlijke begeleiding en small group training horen.

Transformatie Traject

Vooraf kijken we naar de mogelijkheden van je lichaam. Aanleg en bouw zijn bepalend voor de fysieke veranderingen en het haalbare resultaat. 100% inzet = 100% resultaat.  Bekijk de 3 fases van  TRANSVORM

We trainen 3 keer in de week met elkaar. Tijdens het traject krijg je inzicht in gezonde voeding, training, ontspanning en leefstijl. Daarnaast maken we je vaste eet- en gedragspatronen zichtbaar en vervolgens passen we deze waar nodig aan.

Natraject

Aan het eind van deze drie maanden evalueren we hoe je verder gaat. Vervolgens kunnen we je blijvend trainen en coachen op een gezonde leefstijl. Met je personal trainer bepaal je dan je nieuwe doelstellingen.

Afslankprogramma TRANSVORM

Zet de knop om en investeer in jezelf. Ga met de Transvorm groep aan de slag en krijg gedurende 12 weken:

  • Het exclusieve TransVorm E-book
  • 3 keer per week training
  • Voedingsrichtlijnen en weekmenu's
  • Verschillende metingen om de voortgang te monitoren
  • Gebruik van onze voedinsgapp

De kosten van TransVorm bedragen € 899,- voor de hele termijn van 12 weken. 

Start na de zomer

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een gratis kennismakingsafspraak. Start je vervolgens met het TransVorm programma, dan ontvang je van ons een inschrijfformulier. 

De 3 fases van TRANSVORM

Fase 1 De basis

Een goed fundament bestaat uit voldoende belastbaarheid en een juiste calorie inname. Om dit te bereiken wordt een voedingsanalyse gemaakt op jouw voedingsdagboek. Deze houd je de eerste 4 weken van het programma nauwkeurig bij. De trainingen zijn gericht om je belastbaarheid op een goed niveau te krijgen, de aandacht ligt tijdens de trainingen op het aanleren van bewegingen/ oefeningen, conditie verbeteren, juist gebruik van ademhaling maar ook om je kennis te verbreden.

Fase 2 verbranden

Nu gaat het pas echt beginnen. Je bent klaar om het lichaam zwaarder te gaan belasten en uit te dagen om zich aan te passen aan verschillende training – en voedingsprikkels. Je krijgt van je personal trainer voedingsrichtlijnen en weekmenu’s met de juiste verhoudingen macronutriënten (eiwitten, vetten, koolhydraten). Het doel is om het lichaam een 2 weken de tijd te geven om zich aan te passen aan de prikkels om vervolgens weer van prikkel te veranderen. Hierdoor wordt de metabole flexibiliteit getraind en ga je meer verbranden.

Stap 3 Consolideren

De laatste weken staan in teken van duurzaamheid, hoe kun je voor jezelf de verwachte/behaalde resultaten op langere termijn vasthouden? Welke leefstijl heb je nodig om het resultaat vast te houden? Hoe ga je om met terugvalmomenten? Er wordt in deze fase gewerkt met intermittent fasting en daarnaast moet je deels je eigen ‘’nieuwe voeding’’ vormgeven. Tijdens de laatste training zal de eindmeting plaatsvinden​

Testimonials