TRANSVORM KRACHT

Een sterk en krachtig lichaam in 10 weken

Voel hoe je lichaam transformeert. Met onze trainingsmethode bereik je in korte tijd veel resultaat. Hiermee leg je een goede basis om door te trainen en fysiek in optima forma te raken.

Optimaliseer je kracht

TransVorm Kracht is een geïntegreerd programma waarin je onder begeleiding van een personal trainer je leefstijl verandert om sterker te worden. Je krijgt een lager vetpercentage en meer spierdefinitie. Het programma duurt 10 weken waarbij je twee keer een power training onder leiding van een van onze personal trainers krijgt. Gedurende deze 10 weken doorloop je verschillende fases om het resultaat te bereiken.

Bereik je sportieve doelen

Kracht en spierdefinitie opbouwen doe je door slim te trainen. Je tempo en aantal herhalingen zijn doorslaggevend. Na het 10 weken programma TransVorm Kracht:

  • Kun je krachtinspanningen langer volhouden
  • Heb je een hoger energieniveau en minder last van dipjes gedurende de dag
  • Herstel je sneller na je training
  • Slaap je dieper en herstel je beter

Wil je starten met TransVorm Kracht of  meer informatie? Vul dan het formulier in of bel direct met 030 737 0932 en maak een verblijvende afspraak.

Locatie Leidsche Rijn en Utrecht-Oost

Movelife heeft een studio in Leidsche Rijn en in Utrecht Oost. Het trainingsprogramma TransVorm Kracht kun je alleen volgen in onze locatie Utrecht Oost.

10 weken programma € 399,-

  • Verbeter je kracht
  • Voel je fitter
  • Herstel sneller na je training
  • Slaap effectiever
  • Krijg meer energie
  • Voel je uitgerust

Dit is hoe het programma werkt:

0-meting

Resultaat ga je halen als we weten waar je start. Eerst doen we een 0-meting op spierkracht en mobiliteit.

Geef 100%

2 x per week train je samen met een vaste groep deelnemers met dezelfde mindset. Zo blijf je gefocused en hou je elkaar gemotiveerd.

Kom elke training

Zorg dat je er elke les bij bent. Voor het vergroten van spierkracht is momentum van groot belang.

Zie het resultaat

Al na een paar weken ga je je spiegelbeeld zien veranderen. Je voelt je sterker en je houding verbeterd.

Natraject

Aan het eind van het trainingsprogramma evalueren we hoe je verder gaat. Vervolgens kunnen we je blijvend trainen en coachen op een gezonde leefstijl. Met een personal trainer bepaal je dan je nieuwe doelstellingen.

TRANSVORM KRACHT

Verbeter je sportprestaties en investeer in jezelf. Dan krijg je gedurende 10 weken:

  • Training in een kleine groep
  • Persoonlijke intake
  • 2 keer per week training
  • Toegang tot je eigen online profiel
  • Starten op 7 april 2020

De kosten van het TRANSVORM KRACHT programma bedragen € 399,– 

Kom in contact

Vul onderstaand formulier in als je interesse hebt in het TRANSVORM KRACHT programma van 10 weken. Wij nemen dan snel contact op om je vragen te beantwoorden of om een afspraak in te plannen.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvende afspraak.

Fase 1 krachtuithoudingsvermogen

Een goed fundament bestaat uit voldoende belastbaarheid en een juiste calorie inname. Om dit te bereiken wordt een voedingsanalyse gemaakt op jouw voedingsdagboek. Deze houd je de eerste 4 weken van het programma nauwkeurig bij. De trainingen zijn gericht om je belastbaarheid op een goed niveau te krijgen, de aandacht ligt tijdens de trainingen op het aanleren van bewegingen/ oefeningen, conditie verbeteren, juist gebruik van ademhaling maar ook om je kennis te verbreden.

Fase 2 Hypertrofie

Nu gaat het pas echt beginnen. Je bent klaar om het lichaam zwaarder te gaan belasten en uit te dagen om zich aan te passen aan verschillende training – en voedingsprikkels. Je krijgt van je personal trainer voedingsrichtlijnen en weekmenu’s met de juiste verhoudingen macronutriënten (eiwitten, vetten, koolhydraten). Het doel is om het lichaam een 2 weken de tijd te geven om zich aan te passen aan de prikkels om vervolgens weer van prikkel te veranderen. Hierdoor wordt de metabole flexibiliteit getraind en ga je meer verbranden.

Fase 3 maximaal kracht

De laatste weken staan in teken van duurzaamheid, hoe kun je voor jezelf de verwachte/behaalde resultaten op langere termijn vasthouden? Welke leefstijl heb je nodig om het resultaat vast te houden? Hoe ga je om met terugvalmomenten? Er wordt in deze fase gewerkt met intermittent fasting en daarnaast moet je deels je eigen ‘’nieuwe voeding’’ vormgeven. Tijdens de laatste training zal de eindmeting plaatsvinden​

Testimonials

In de huidige tijd is het voor iedereen een uitdaging om in beweging te blijven en gestructureerd te blijven trainen. Daarbij geven de huidige omstandigheden aanleiding om af en toe wat tijd voor je zelf te nemen, stoom af te blazen en energie op te laden. Bij Movelife bieden we de mogelijkheid om onder begeleiding van een fysio / coach / trainer aan je gezondheid te blijven werken.
Wij hanteren strikte richtlijnen met betrekking tot het houden van 1,5 meter afstand.
- De materialen voor gebruik tijdens de trainingen worden grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd.
- Heb je klachten zoals omschreven door het RIVM dan blijf je thuis. Dat geldt ook voor onze collega's.
- Voor en na de training wassen we onze handen.
- Je gebruikt een grote eigen handdoek tijdens de training
- Je gebruikt je eigen bidon tijdens de training

De informatie op onze website zal in sommige gevallen niet volledig up to date zijn. Sommige programma's (waaronder alle programma's in groepen) kunnen we tot nadere berichtgeving vanuit de overheid niet aanbieden. We hebben ervoor gekozen om onze small group trainingen gedurende onbepaalde tijd in de buitenlucht te verzorgen. Je vind op onze website voldoende informatie over onze werkwijze. Wil je meer informatie dan nodigen we je graag uit voor een persoonlijke kennismaking.

Movelife Leidsche Rijn
Pablo Picassostraat 216
3544 NX Utrecht
Leidscherijn@movelife.nl
Movelife Utrecht Oost
St. Janshovenstraat 1a
3572 RA Utrecht
Utrecht@movelife.nl