STRENGTH

Een vergroot lichaamsbewustzijn en meer kracht in 6 weken

Voel hoe je lichaam transformeert. Merk dat je fysiek progressie maakt. Hiermee leg je een goede basis om door te trainen en fysiek in optima forma te raken.

Optimaliseer je kracht

Strength is een geïntegreerd programma waarin je onder begeleiding van een personal trainer je leefstijl verandert om sterker te worden. Krachttraining zorgt voor verhoogde verbranding en een verhoogd metabolisme in rust, wat leidt tot een lager vetpercentage en meer spierdefinitie. Voor 6 weken, twee keer per week bouw je spierkracht op en verbeter je je beweegtechniek en lichaamsbewustzijn. Elke training ontvang je persoonlijke begeleiding en wordt individueel progressie gemeten

Bereik je sportieve doelen

Kracht en spierdefinitie opbouwen doe je door slim te trainen. Je tempo en aantal herhalingen zijn doorslaggevend. Na het 6 weken programma Strength:

Wil je starten met Strength of  meer informatie? Vul dan het formulier in of bel direct met 030 737 0932 en maak een verblijvende afspraak.

Locatie Utrecht-Oost

Het trainingsprogramma Strength kun je volgen in onze locatie Utrecht Oost.

6 weken programma € 299,-

Dit is hoe het programma werkt:

0-meting

Resultaat ga je halen als we weten waar je start. Eerst doen we een 0-meting op spierkracht en mobiliteit.

Geef 100%

2 x per week train je samen met een vaste groep deelnemers met dezelfde mindset. Zo blijf je gefocused en hou je elkaar gemotiveerd.

Kom elke training

Zorg dat je er elke les bij bent. Voor het vergroten van spierkracht is momentum van groot belang.

Zie het resultaat

Al na een paar weken ga je je spiegelbeeld zien veranderen. Je voelt je sterker en je houding verbeterd.

Doen en blijven doen

In 6 weken heb je het volledige programma afgerond. Spieropbouw is doen en blijven doen. Door herhaling word je sterker en weerbaarder. Verklein je de kans op blessures en vergroot je je metabolisme en herstelvermogen. Heb jij de smaak te pakken? Dan kan je gewoon door. Door de individuele begeleiding is er altijd ruimte voor nieuwe doelstellingen en uitdagingen binnen de krachtopbouw.

STRENGTH

Verbeter je sportprestaties en investeer in jezelf. Dan krijg je gedurende 6 weken:

De kosten van het Strength programma bedragen € 299,– 

Kom in contact

Vul onderstaand formulier in als je interesse hebt in het STRENGTH programma van 6 weken. Wij nemen dan snel contact op om je vragen te beantwoorden of om een afspraak in te plannen.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvende afspraak.

Fase 1 voelen

De trainingen zijn gericht om je belastbaarheid op een goed niveau te krijgen, de aandacht ligt tijdens de trainingen op het aanleren van bewegingen/ oefeningen, juist gebruik van ademhaling en om je kennis te verbreden. Wat moet je voelen en wat niet? Wat is het juiste gewicht? Hoe groot moet je bewegen? Wat zijn jouw individuele aandachtspunten?

Fase 2 Testen

Nu gaat het pas echt beginnen. Je bent klaar om het lichaam zwaarder te gaan belasten en uit te dagen. Het is tijd voor de nulmeting. Je prestaties worden gemeten en bepalen de startwaarden voor de volgende fase. Je krijgt van je personal trainer voedingsrichtlijnen met betrekking tot de verhoudingen macronutriënten (eiwitten, vetten, koolhydraten) en eetmomenten.

Fase 3 bouwen

Hier maak je het verschil. Het is tijd om kracht op te bouwen. Aan de hand van verschillende krachtsvormen en technieken werk je elke week naar een hoger gewicht. Regelmaat, en structurele progressie staan hier centraal. Metabole flexibiliteit wordt getraind, je gaat meer verbranden. Bevorderende factoren voor toename van spierkracht worden besproken.

Fase 4 hertesten

Tijd voor de eindmeting. Deze fase komt overeen met de nulmeting uit fase 2. Het enige verschil is jouw kracht. Het is tijd om te laten zien waar je hard voor het gewerkt. Naast meetbare krachttoename is je metabolisme verhoogd, je herstelvermogen en je beweegtechniek verbeterd. Welke leefstijl heb je nodig om het resultaat vast te houden? Wat zijn je nieuwe doelstellingen? Hoe ga je om met terugvalmomenten? Dit bespreek je met je personal trainer aan het einde van het traject.

Testimonials

In de huidige tijd is het voor iedereen een uitdaging om in beweging te blijven en gestructureerd te blijven trainen. Daarbij geven de huidige omstandigheden aanleiding om af en toe wat tijd voor je zelf te nemen, stoom af te blazen en energie op te laden. Bij Movelife bieden we de mogelijkheid om onder begeleiding van een fysio / coach / trainer aan je gezondheid te blijven werken.
Wij hanteren strikte richtlijnen met betrekking tot het houden van 1,5 meter afstand.
- De materialen voor gebruik tijdens de trainingen worden grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd.
- Heb je klachten zoals omschreven door het RIVM dan blijf je thuis. Dat geldt ook voor onze collega's.
- Voor en na de training wassen we onze handen.
- Je gebruikt een grote eigen handdoek tijdens de training
- Je gebruikt je eigen bidon tijdens de training

De informatie op onze website zal in sommige gevallen niet volledig up to date zijn. Sommige programma's (waaronder alle programma's in groepen) kunnen we tot nadere berichtgeving vanuit de overheid niet aanbieden. We hebben ervoor gekozen om onze small group trainingen gedurende onbepaalde tijd in de buitenlucht te verzorgen. Je vind op onze website voldoende informatie over onze werkwijze. Wil je meer informatie dan nodigen we je graag uit voor een persoonlijke kennismaking.

Movelife Utrecht Oost
St. Janshovenstraat 1a
3572 RA Utrecht
Utrecht@movelife.nl