Quinoa Salade

Tip: ook lekker als avondmaaltijd met een stuk gegrilde kipfilet erbij.

Ingrediënten (2 personen):

  • 50 gram quinoa
  • 2 handjes bevroren doperwtjes
  • 1,5 bosuitjes
  • een stuk of zeven sprieten bieslook
  • een flinke hand verse muntblaadjes
  • een halve komkommer, in heel kleine blokjes gesneden
  • een ½ plak feta
  • goede olijfolie
  • peper

 Bereiding:

  • Spoel de quinoa in een fijn vergiet af met koud water (anders wordt -ie een beetje bitter) en kook volgens de aanwijzingen op de verpakking.
  • Doe de doperwtjes in de saladekom (kan gewoon bevroren) en voeg de komkommer, bieslook, munt en bosuitjes toe.
  • Roer alles even door elkaar en breng op smaak met zwarte peper (zout hoeft niet, de feta is al best zout).
  • Verkruimel nu de feta erover.
  • Zodra de quinoa klaar is laat je deze helemaal uitlekken en roer je ‘m los met een vork. Meng nu zorgvuldig door de salade.
  • Maak af met een flinke scheut goede olijfolie.

Quinoa Peer ontbijt

We krijgen regelmatig de vraag wat een goed alternatief is voor brood als ontbijt. Veel mensen komen erachter dat ze het ontbijt liever overslaan, terwijl

Lees meer »

Quinoa Salade

Tip: ook lekker als avondmaaltijd met een stuk gegrilde kipfilet erbij. Ingrediënten (2 personen): 50 gram quinoa 2 handjes bevroren doperwtjes 1,5 bosuitjes een stuk

Lees meer »

Kettlebell training

Een kettlebell, in het Russisch girya, is een gietijzeren gewicht dat er uitziet als een kanonskogel met een handvat eraan. De kettlebell word al eeuwen

Lees meer »

In de huidige tijd is het voor iedereen een uitdaging om in beweging te blijven en gestructureerd te blijven trainen. Daarbij geven de huidige omstandigheden aanleiding om af en toe wat tijd voor je zelf te nemen, stoom af te blazen en energie op te laden. Bij Movelife bieden we de mogelijkheid om onder begeleiding van een fysio / coach / trainer aan je gezondheid te blijven werken.
Wij hanteren strikte richtlijnen met betrekking tot het houden van 1,5 meter afstand.
- De materialen voor gebruik tijdens de trainingen worden grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd.
- Heb je klachten zoals omschreven door het RIVM dan blijf je thuis. Dat geldt ook voor onze collega's.
- Voor en na de training wassen we onze handen.
- Je gebruikt een grote eigen handdoek tijdens de training
- Je gebruikt je eigen bidon tijdens de training

De informatie op onze website zal in sommige gevallen niet volledig up to date zijn. Sommige programma's (waaronder alle programma's in groepen) kunnen we tot nadere berichtgeving vanuit de overheid niet aanbieden. We hebben ervoor gekozen om onze small group trainingen gedurende onbepaalde tijd in de buitenlucht te verzorgen. Je vind op onze website voldoende informatie over onze werkwijze. Wil je meer informatie dan nodigen we je graag uit voor een persoonlijke kennismaking.

Movelife Leidsche Rijn
Pablo Picassostraat 216
3544 NX Utrecht
Leidscherijn@movelife.nl
Movelife Utrecht Oost
St. Janshovenstraat 1a
3572 RA Utrecht
Utrecht@movelife.nl