Quinoa Salade

Tip: ook lekker als avondmaaltijd met een stuk gegrilde kipfilet erbij.

Ingrediënten (2 personen):

  • 50 gram quinoa
  • 2 handjes bevroren doperwtjes
  • 1,5 bosuitjes
  • een stuk of zeven sprieten bieslook
  • een flinke hand verse muntblaadjes
  • een halve komkommer, in heel kleine blokjes gesneden
  • een ½ plak feta
  • goede olijfolie
  • peper

 Bereiding:

  • Spoel de quinoa in een fijn vergiet af met koud water (anders wordt -ie een beetje bitter) en kook volgens de aanwijzingen op de verpakking.
  • Doe de doperwtjes in de saladekom (kan gewoon bevroren) en voeg de komkommer, bieslook, munt en bosuitjes toe.
  • Roer alles even door elkaar en breng op smaak met zwarte peper (zout hoeft niet, de feta is al best zout).
  • Verkruimel nu de feta erover.
  • Zodra de quinoa klaar is laat je deze helemaal uitlekken en roer je ‘m los met een vork. Meng nu zorgvuldig door de salade.
  • Maak af met een flinke scheut goede olijfolie.

Een gezond en sterk lichaam in 12 weken

  • training- en leefstijlprogramma
  • 6 - 8 deelnemers per groep
  • 3 trainingen per week
  • Voedingsrichtlijnen en weekmenu's
  • Leefstijl coaching

Wim Hof Methode

  In de workshop komen de volgende onderdelen aan bod:  De ademoefening waarmee Wim Hof wetenschappers versteld deed staan. Een techniek om verzuring van de

Lees meer »