Leefstijl coaching

Heb je last van spanningsklachten? Of zit je niet lekker in je vel en kamp je met vermoeidheidsklachten en of eetproblemen. Weet je niet meer wat goed voor je is?  Laat ons jou coachen naar een gezondere leefstijl en krijg weer grip op je leven.

Leefstijl coaching

Coaching op het gebied van leefstijl kan heel belangrijk zijn bij het bereiken van een optimale gezondheid. Life coaching bij Movelife is bestemd voor mensen die behoefte hebben aan ondersteuning bij het nadenken over bepaalde gedragingen of gedachten die belemmerend werken in werk of privé. Het kan soms enorm verhelderend werken om je eigen gedragingen te reflecteren.  Je leert beter omgaan met stress en je bent beter in staat om prioriteiten te stellen in je leven. Zo krijg je meer grip op je leven.

Coaching binnen leefstijl- en trainingprogramma

Coaching is een standaard onderdeel van een begeleidingstraject of leefstijl – en trainingsprogramma. Periodiek reflecteren op je eigen gedrag kan heel verhelderend werken als je in een persoonlijk verandertraject zit. Jouw integraal personal trainer zal hierin adviseren als dit nodig blijkt te zijn. 

Los coachingstraject

Een los coaching traject bestaat uit een aantal coaching gesprekken. Gemiddeld kun je rekening houden met zo’n zes gesprekken. Het eerste gesprek is erop gericht de coachvraag helder en concreet te krijgen. Op basis van de omschreven coachvraag stellen we samen vast hoe het traject eruit komt te zien. Tussen de sessies, waar vaak twee weken tussen zitten, ga je aan de slag met de inzichten die je hebt verkregen. Je gaat oefenen en jezelf bewust worden van je eigen gedrag. Elk gesprek start met een korte evaluatie om de voortgang in beeld te brengen. 

Is coaching wat voor jou? Maak dan een afspraak. Door een vrijblijvend kennismakingsgesprek kunnen we er snel achter komen of onze aanpak bij je past.

Ervaringen van anderen

Kom in contact

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvende afspraak.

Gedragspatronen

Met life coaching helpen we je om deze onbewust ingesleten gedragspatronen bewust te maken en vervolgens te veranderen naar gezond gedrag. Dit kan middels verschillende interventies. Een aantal voorbeelden hiervan zijn mindfulness, cognitieve gedragstraining, kernkwadranten en stress reducerende interventies.