Doelen stellen

De maand januari staat voor velen in het teken van voornemens op het gebied van gezondheid en vitaliteit. We weten ook allemaal dat het volhouden van voornemens lastig is. Toch kun je met een aantal makkelijke tools zorgen voor een grotere slagingskans van de voornemens die je je dit jaar stelt.

  • Tip 1: stel jezelf concrete doelen! Zonder een concreet doel is het lastig om ergens naar toe te werken. Werk met het eind voor ogen.
  • Tip 2: schrijf je doelen op! Als je doelen hebt geformuleerd zitten ze nog steeds in je hoofd. Schrijf ze op een vel papier en hang ze desnoods op waar je ze dagelijks kunt zien. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die hun doelen daadwerkelijk opschrijven een veel grotere kans hebben om hun doelen te halen dan mensen die hun doelen niet opschrijven.
  • Tip 3: wees mild voor jezelf! Er worden jaarlijks ontelbaar veel doelen gesteld die onhaalbaar zijn. Wees mild voor jezelf en leg de lat niet te hoog. Des te groter is de kans dat je je doel haalt. Dat zal je motiveren een nieuw doel te formuleren om daar weer vol enthousiasme voor te gaan. Wil je hulp bij het stellen van jouw gezondheidsdoelen dan helpen we je graag.

Afvallen-Utrecht-Oost

In minder dan drie maanden fitter, sterker en vooral slanker met blijvend resultaat. Dankzij twee unieke programma’s die je alleen bij ons aantreft val je

Lees meer »

In de huidige tijd is het voor iedereen een uitdaging om in beweging te blijven en gestructureerd te blijven trainen. Daarbij geven de huidige omstandigheden aanleiding om af en toe wat tijd voor je zelf te nemen, stoom af te blazen en energie op te laden. Bij Movelife bieden we de mogelijkheid om onder begeleiding van een fysio / coach / trainer aan je gezondheid te blijven werken.
Wij hanteren strikte richtlijnen met betrekking tot het houden van 1,5 meter afstand.
- De materialen voor gebruik tijdens de trainingen worden grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd.
- Heb je klachten zoals omschreven door het RIVM dan blijf je thuis. Dat geldt ook voor onze collega's.
- Voor en na de training wassen we onze handen.
- Je gebruikt een grote eigen handdoek tijdens de training
- Je gebruikt je eigen bidon tijdens de training

De informatie op onze website zal in sommige gevallen niet volledig up to date zijn. Sommige programma's (waaronder alle programma's in groepen) kunnen we tot nadere berichtgeving vanuit de overheid niet aanbieden. We hebben ervoor gekozen om onze small group trainingen gedurende onbepaalde tijd in de buitenlucht te verzorgen. Je vind op onze website voldoende informatie over onze werkwijze. Wil je meer informatie dan nodigen we je graag uit voor een persoonlijke kennismaking.

Movelife Leidsche Rijn
Pablo Picassostraat 216
3544 NX Utrecht
Leidscherijn@movelife.nl
Movelife Utrecht Oost
St. Janshovenstraat 1a
3572 RA Utrecht
Utrecht@movelife.nl