Doelen stellen

De maand januari staat voor velen in het teken van voornemens op het gebied van gezondheid en vitaliteit. We weten ook allemaal dat het volhouden van voornemens lastig is. Toch kun je met een aantal makkelijke tools zorgen voor een grotere slagingskans van de voornemens die je je dit jaar stelt.

  • Tip 1: stel jezelf concrete doelen! Zonder een concreet doel is het lastig om ergens naar toe te werken. Werk met het eind voor ogen.
  • Tip 2: schrijf je doelen op! Als je doelen hebt geformuleerd zitten ze nog steeds in je hoofd. Schrijf ze op een vel papier en hang ze desnoods op waar je ze dagelijks kunt zien. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die hun doelen daadwerkelijk opschrijven een veel grotere kans hebben om hun doelen te halen dan mensen die hun doelen niet opschrijven.
  • Tip 3: wees mild voor jezelf! Er worden jaarlijks ontelbaar veel doelen gesteld die onhaalbaar zijn. Wees mild voor jezelf en leg de lat niet te hoog. Des te groter is de kans dat je je doel haalt. Dat zal je motiveren een nieuw doel te formuleren om daar weer vol enthousiasme voor te gaan. Wil je hulp bij het stellen van jouw gezondheidsdoelen dan helpen we je graag.

Een gezond en sterk lichaam in 12 weken

  • training- en leefstijlprogramma
  • 6 - 8 deelnemers per groep
  • 3 trainingen per week
  • Voedingsrichtlijnen en weekmenu's
  • Leefstijl coaching
afslalnkprogramma reset

Afvallen Leidsche Rijn

Afvallen Leidsche Rijn Movelife voor verantwoord afvallen in Leidsche Rijn. 24/7 begeleiding door personal trainer. Reset of TransVorm. Duurzame oplossingen naar een gezond gewicht Wil

Lees meer »

Quinoa Salade

Tip: ook lekker als avondmaaltijd met een stuk gegrilde kipfilet erbij. Ingrediënten (2 personen): 50 gram quinoa 2 handjes bevroren doperwtjes 1,5 bosuitjes een stuk

Lees meer »

Quinoa Peer ontbijt

We krijgen regelmatig de vraag wat een goed alternatief is voor brood als ontbijt. Veel mensen komen erachter dat ze het ontbijt liever overslaan, terwijl

Lees meer »