TransVorm

Een gezond en sterk lichaam in 12 weken

  • 6 - 8 deelnemers
  • 3 trainingen per week
  • Voedingsrichtlijnen en weekmenu's
  • Leefstijl coaching
  • Slanker, fitter en sterker de zomer in

TransVorm inhoud

TransVorm geeft jouw het resultaat dat je al zo lang wilt. Een gezond gewicht en een sterk lichaam! In een groep van 6 tot 8 personen doorloop je stapsgewijs het programma. Dit is zo opgebouwd dat je het op je eigen niveau en zwaarte kunt doorlopen. In drie fases van 4 weken train je het lichaam om sterker te worden, meer vet te kunnen verbranden en veerkrachtiger te zijn. Dit geeft ook een mentale boost. Je voelt je lekkerder in je vel, kan meer aan en gaat meer op jezelf vertrouwen.

Dit is hoe het transvorm programma werkt:

Start

Start met een persoonlijk intakegesprek. Stel jouw doel vast samen met je personal trainer.
100% inzet = 100% resultaat

get motivated

3 x per week train je samen met een vaste groep deelnemers met dezelfde mindset. Zo blijf je gefocused en hou je elkaar gemotiveerd.

Train slim, eet smart

Leer goed trainen en ademhalen, krijg verschillende training- en voedingsprikkels. Hierdoor wordt de metabole flexibiliteit getraind en ga je meer verbranden.​

Stay on track

Regelmatig meten. De laatste weken staan in het teken van duurzaamheid. Welke leefstijl heb je nodig om het resultaat vast te houden.

Zit jij lekkerder in je vel met minimaal een maatje minder? Wil jij fitter, slanker en sterker deze zomer in?! Daag jezelf uit en doe mee met ons TransVorm Programma. De kosten van TransVorm bedragen € 899,- voor de hele termijn van 12 weken.  *Snelle beslissers krijgen 10% korting én ontvangen een leuk welkomstpakket.

interesse in deelname? reageer vandaag nog!

Neem contact op via  030 7370932 of vul het formulier in. Wij nemen telefonisch of per email contact met je op om je te helpen de juiste keuze te maken.

Start je vervolgens met het TransVorm programma, dan ontvang je van ons een inschrijfformulier. 

*Voordeel voor de snelle beslisser: Is jouw inschrijfformulier 25 maart bij ons binnen dan ontvang 10% korting op de programma prijs van € 899,- én ontvang een leuk welkomstpakket.

1

Groepen

Hebben het gehele TransVorm programma al eerder doorlopen.

1

deelnemers

Hebben zichzelf en elkaar gemotiveerd. Met verbluffende resultaten.

1

kilo's afgevallen

Dat is gemiddeld per 5,5 kilo per persoon. Hoeveel kilo wil jij kwijt?
1 cm

verloren buikomvang

Dat is minstens een maatje minder! Dat is zeker een nieuwe outfit waard

1

Groepen

Hebben het gehele TransVorm programma al eerder doorlopen.

1

deelnemers

Hebben zichzelf en elkaar gemotiveerd. Met verbluffende resultaten.

1

kilo's afgevallen

Dat is gemiddeld per 5,5 kilo per persoon. Hoeveel kilo wil jij kwijt?
1 cm

verloren buikomvang

Dat is minstens een maatje minder! Dat is zeker een nieuwe outfit waard

De 3 fases van TransVorm

Fase 1 De basis

Een goed fundament bestaat uit voldoende belastbaarheid en een juiste calorie inname. Om dit te bereiken wordt een voedingsanalyse gemaakt op jouw voedingsdagboek. Deze houd je de eerste 4 weken van het programma nauwkeurig bij. De trainingen zijn gericht om je belastbaarheid op een goed niveau te krijgen, de aandacht ligt tijdens de trainingen op het aanleren van bewegingen/ oefeningen, conditie verbeteren, juist gebruik van ademhaling maar ook om je kennis te verbreden.

Fase 2 verbranden

Nu gaat het pas echt beginnen. Je bent klaar om het lichaam zwaarder te gaan belasten en uit te dagen om zich aan te passen aan verschillende training – en voedingsprikkels. Je krijgt van je personal trainer voedingsrichtlijnen en weekmenu’s met de juiste verhoudingen macronutriënten (eiwitten, vetten, koolhydraten). Het doel is om het lichaam een 2 weken de tijd te geven om zich aan te passen aan de prikkels om vervolgens weer van prikkel te veranderen. Hierdoor wordt de metabole flexibiliteit getraind en ga je meer verbranden.

Stap 3 Consolideren

De laatste weken staan in teken van duurzaamheid, hoe kun je voor jezelf de verwachte/behaalde resultaten op langere termijn vasthouden? Welke leefstijl heb je nodig om het resultaat vast te houden? Hoe ga je om met terugvalmomenten? Er wordt in deze fase gewerkt met intermittent fasting en daarnaast moet je deels je eigen ‘’nieuwe voeding’’ vormgeven. Tijdens de laatste training zal de eindmeting plaatsvinden​