gezocht:

Administratief & Facilitair medewerker Gastvrijheid

Ben jij een echte duizendpoot? Vind je het leuk om klanten te verwelkomen en te helpen? Krijg je energie van administratieve en ondersteunende taken? En wil jij werken bij een dynamisch en groeiend bedrijf dat zich richt op gezondheid, vitaliteit en beweging? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een veelzijdige en proactieve Administratief & Facilitair medewerker Gastvrijheid die ons team komt versterken. In deze gecombineerde rol ben je verantwoordelijk voor zowel administratieve taken als het coördineren van facilitaire zaken binnen onze organisatie. Tevens bekleed je de rol van gastheer/gastvrouw. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt, zowel op kantoor als in onze gehele studio.

Herken jij jezelf in deze functie en ben je enthousiast geworden? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar freek@movelife.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Freek van der Kolk via 06-34022307. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Wat bieden wij:

Wat bieden wij:

Naast een hele leuke, zelfstandige functie, fantastische koffie en gezellige collega’s bieden wij jou het volgende:

Maak kennis met je toekomstige collega's

"De prettige werkomgeving, de fijne faciliteiten en de goede sfeer maakt het werken bij Movelife voor mij bijzonder. Daarnaast hebben alle collega's dezelfde visie op het gebied van gezondheid maar heeft iedereen zijn of haar eigen specialiteit. Op die manier leren we ook nog veel van elkaar."
- Johan
"Je maakt deel uit van een super hecht team. Ik ken mijn klanten goed omdat ik veel tijd voor ze heb. Andersom kennen mijn klanten mij goed. Iedereen kan hier zichzelf zijn. Dat maakt het werken bij Movelife zo bijzonder."
- Maria

Wie zoeken wij?

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve of facilitaire richting
  • Ervaring in een vergelijkbare functie is een pré
  • Een frisse en energieke persoonlijkheid met een dienstverlenende instelling
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Handig met computers en ervaring met web based programma’s
  • Proactieve en flexibele instelling met een hands-on mentaliteit
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail
  • Klantvriendelijke en probleemoplossende instelling

Wat jij gaat doen:

  • Verzorgen van administratieve werkzaamheden zoals het bijhouden van crediteuren/debiteuren, facturatie en correspondentie (mail/whatsapp/telefoon)
  • Ondersteunen bij de inkoop en voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden en facilitaire middelen
  • Beantwoorden van klantvragen en het verzorgen van koffie en thee
  • Contact onderhouden met leveranciers en dienstverleners
  • Ondersteunen bij interne en externe evenementen
  • Signaleren van knelpunten en doen van verbetervoorstellen voor zowel administratieve als facilitaire processen

Jouw nieuwe werkplek?

Wie zijn wij?

Authentiek, verbindend en motiverend. Dat zijn wij, dat is Movelife. 

Movelife is al jarenlang een begrip in Utrecht. Wij zijn meer dan een sportschool, gaan verder dan een personal trainer en hebben een bredere aanpak dan de fysiotherapeut. We staan met beide benen op de grond en houden ons op een innovatieve manier bezig met leefstijlbegeleiding. Voor ons staat het veranderen van iemands leefstijl centraal. Gedragsverandering is het doel in elk traject. We kijken daarbij naar verschillende leefgebieden en geloven in het zelfherstellend vermogen van het lichaam, maar ook in de kracht van vasten, ijsbaden en rust nemen.

Heb je interesse in deze vacature?